top of page
  • תמונת הסופר/תפרו אקטיבי

סקירה למקרן Full HD דגם Optoma HD26

מקרן דגם Optoma HD26 הוא קודם כל  - מקרן קולנוע ביתי הטוב ביותר בקטגוריה שלו. Optoma גילו את השילוב המנצח למקרן Full HD מוצלח: יחס ניגודיות גבוה, עוצמת הארה גבוהה ומחיר משתלם. הקטגוריה אליה Optoma HD26 הינה: מקרן קולנוע ביתי Full HD עד 10,000 ש"ח.


מקרן Optoma HD26 הינו הדגם שהחליף דגמים טובים לפניו: HD20, HD20LV, HD23, HD25, HD25e. לפנינו מקרן עם יכולות מרשימות בזכות התקדמות טכנולוגית עם השנים. דגם Optoma HD26 מגיע היום עם עוצמת הארה פי שניים ממה שהיה נהוג לפני 6 שנים ושמירה על יחס ניגודיות גבוה מאוד פי חמש מדגם HD20 שהופיע לפני 6 שנים.


מקרן Optoma HD26 מגיע עם 3200 עוצמת הארה ויחס ניגודיות מרשים של 1:25,000 המתאים לסרטים, סדרות קולנוע ביתי עם סצינול לילה חשוכות ומלאות פרטים. למקרן צבעים עשירים בזכות גלגל 6 צבעים הנהפך סטנדרט בכל מקרני Optoma, אך גם בזכות הצ'יפ המתקדם ביותר של טכנולוגיית מקרני DLP, הנקרא: Dark Chip 3.


מאפייניים בולטים למקרן Optoma HD26

מאפיינים נוספים למקרן שיש לקחת בחשבון: למקרן 2 כניסות HDMI בלבד והוא מגיע ללא כניסות אנאלוגיות. אופטומה הבינו שכדי לתת מקרן אטרקטיבי וכדי להיות מס' 1 בשוק האמריקאי, ניתן להשמיט את הכניסות האנאלוגיות שבין כה וכה מיותרות לצפייה במקרני Full HD.


דגם Optoma HD26 מגיע בצבע לבן במארז קטן וקומפקטי, עם כניסות מצד שמאל. למקרן זום 10% עם עדשה יחסית קרובה 1.48-1.62 המספיקה להקרנה על גבי מסך 100 אינץ' ממרחק של 3.60. כאמור למקרן יש שתי כניסות HDMI בלבד אך גם כניסה מיוחדת לאמיטר חיצוני לצורך הקרנה בתלת מימד עם המשקפים הטובים ביותר בטכנולוגיית RF.



תלת מימד במקרן Optoma HD26

דגם Optoma HD26 הינו מקרן התומך בשידורי תלת מימד ברמה הכי גבוהה. זאת אומרת, שאם אתם מתכוונים לצפות בסרט תלת מימד באיכות Full HD -  דגם Optoma HD26 הוא הטוב עבורכם !

למקרן יש חידוש מדהים. למקרן יש יכולת להקרין תלת מימד בשני סוגי משקפיים: משקפיים אקטיביים בשידור IR ומשקפיים אקטיביים בשידור RF. משקפי תלת מימד IR הינם זהים בכל מקרני ה DLP  וכל דגמי המקרנים מציגים יכולות דומות. בדגם Optoma HD26 יש אפשרות לרכוש משקפי תלת מימד ב RF בעלי תדר מיוחד בינם לבין המקרן, תדר רדיו האמין יותר, מסתנכרן יותר מהר, לא מאבד תמונה ולא עושה סחרורות כמו המשקפיים מהדור הקודם IR.


לסיכום דגם Optoma HD26

דגם חדש מציג יכולות מרשימות בסרטים, וידאו וסצינות לילה חשוכות. כשמשווים את דגם Optoma HD26 מול מתחריו באותה קבוצת מחיר, דגם זה לוקח בגדול.

היצרן יודע לשלב מקרן קולנוע עם צבעים אמיתיים, ניגודיות גבוהה ובהירות חזקה בדיוק כמו שציפינו ועם תג מחיר של פחות מ 8000 ש"ח זה בהחלט המקרן שבחרנו להיות הטוב ביותר בקטגורייה.

לחיי המקרן הבא שלך...

99 צפיות0 תגובות
צור קשר
bottom of page