top of page
  • תמונת הסופר/תפרו אקטיבי

סקירה למקרן קולנוע ביתי Full HD דגם Optoma HD50

עודכן: 22 ביולי 2019

כבר לפי מספר הדגם: HD50, אפשר להבין שאנחנו מצפים לדגם מרשים יותר ואיכותי יותר מקודמיו.

מקרן דגם Optoma HD50 הינו מקרן Full HD עם יחס ניגודיות מפתיע של 1:50,000 ! ובמקרני DLP זה אומר הרבה - מקרן קולנוע ביתי איכותי!

כדי להבין על מה ההתרגשות, יש להבין את הפער, בין טכנולוגיית LCD לטכנולוגיית DLP, בכל מה שקשור ליחס ניגודיות ועד כמה השחור באמת שחור.

אם נשווה מקרן DLP עם ניגודיות 1:50,000 מול מקרן LCD גם עם ניגודיות 1:50,000, אנחנו נמצא שבמקרני DLP הניגודיות הרבה יותר גבוהה בפועל; השחור הרבה יותר שחור וכך משתמשי מקרני DLP נהנים הרבה יותר מסצנות לילה חשוכות. וכך גם בדגם Optoma HD50.

אם נעמיק לרגע בהבדל הכל כך ניכר בין שתי הטכנולוגיות; DLP נגד LCD, הדבר יהיה יחס הניגודיות האמיתי של המקרן. אני נוהג לחלק ב 7 כל יחס ניגודיות שהיצרן מפרסם במקרני LCD וכך ניתן יהיה להשוות בין 'תפוח ל'תפוח'. כלומר, יחס ניגודיות במקרני LCD של 1:50,000 הוא למעשה 1:7,000 ולא יותר. או בדוגמה נוספת, ניתן להשוות את Optoma HD50 למקרני LCD עם יחס ניגודיות של 1:350,000 ! ועדיין יכול להיות שידו של Optoma HD50 תצא על העליונה מכמה בחינות: עד כמה התמונה חלקה בסרטים ועד כמה עמוקה בסצנות לילה חשוכות.

חוץ מניגודיות גבוהה, לדגם Optoma HD50 יש חדות מצויינת, צבעים עשירים ותמונת תלת מימד איכותית.


מאפייניים בולטים למקרן Optoma HD26

בניגוד ל'אחיו הצעיר' Optoma HD26 המגיע עם שתי כניסות בלבד, לדגם Optoma HD50 שלוש כניסות HD, שתי כניסות אנלוגיות וכניסת USB המתאימה לחיבור דונגל או סטרימר אנדרואיד קטן.

דגם Optoma HD50 מגיע בצבע לבן, במארז קטן וקומפקטי, עם כניסות מאחור. למקרן זום מדהים של 50% ועדשה מאוד נוחה להתקנה 1.39-2.09, שבזכותה ניתן להקרין מסך בגודל 100'' ממרחק 3.07 מטר וגם ממרחק 4.61 מטר. דגם Optoma HD50 נחשב למאוד שקט - רעש מאווררים 29 דציבלים והוא חסכוני מאוד בשעות נורה - עד 7000 שעות שימוש. המקרן גם תומך, כיאה למקרנים הקולנוע ביתי של Optoma, בצפייה עם משקפי תלת מימד בשיטת שידור IR ושיטת שידור RF, דבר שלא קיים אצל המתחרים.



תלת מימד במקרן Optoma HD50

דגם Optoma HD50 הינו מקרן התומך בשידורי תלת מימד ברמה הגבוהה ביותר. זאת אומרת, שאם אתם מתכוונים לצפות בסרט תלת מימד באיכות Full HD - דגם Optoma HD50 הוא הטוב עבורכם !

למקרן יש חידוש מדהים! יש לו יכולת להקרין תלת מימד בשני סוגי משקפיים: משקפיים אקטיביים בשידור IR ומשקפיים אקטיביים בשידור RF. משקפי תלת מימד IR הינם זהים בכל מקרני ה DLP  וכל דגמי המקרנים מציגים יכולות דומות.  בדגם Optoma HD50 יש אפשרות לרכוש משקפי תלת מימד ב RF בעלי תדר ספציפי בינם לבין המקרן, תדר רדיו האמין יותר, מסתנכרן יותר מהר, לא מאבד תמונה ולא עושה סחרחורות כמו המשקפיים מהדור הקודם IR.


לסיכום דגם Optoma HD50

מקרן Optoma HD50 הינו דגם קולנוע ביתי המתאים לחדרי הקרנה, למרתף ולסלון. הדגם החדש מציג יכולות מרשימות בסרטים, וידאו וסצנות לילה חשוכות, בזכות ניגודיות גבוהה מאוד אשר גם גבוהה משמעותית מכל המתחרים באותה קטגוריה. למקרן יש גימור מרשים מבחינת זום, רעש מאווררים, שעות עבודה וכניסות רבות ושימושיות. ומחיר? דברו איתי ישירות

48 צפיות0 תגובות
צור קשר
bottom of page